Digital redaktør med social media erfaring og analytisk forståelse

Elsker du et dynamisk miljø inden for mode- og skønhedsbranchen, hvor tingene eller udviklingen aldrig står stille – så skal du blive en del af teamet på Modemagasinet IN. Er du også god til at skrive, koncept- og ideudvikle og en haj til de digitale platforme, så er stillingen som digital redaktør lige noget for dig!

 

Modemagasinet IN er 30 år in the making, men har over det sidste år været igennem et brush-up og har vækstet betydeligt digitalt. Derfor leder vi efter en passioneret, engageret og struktureret digital redaktør der i tæt samarbejde med INs brandmanager skal stå i spidsen for de digitale platforme, samt forstærke og videreudvikle vores univers.

 

Som digital redaktør vil dine arbejdsopgaver inkludere følgende:

  • Stå i spidsen for den redaktionelle agenda på in.dk og være bindepunktet for redaktionen
  • Skrive nyheder inden for blandt andet mode, skønhed, livsstil, kultur og rejser
  • Aktivere, kvalitetssikre, og SEO-optimere digitalt indhold fra redaktionen på in.dk
  • Lave grafisk arbejde i Photoshop såsom billedbeskæring og collager etc.
  • Link-building inden for INs univers
  • Sikre den røde tråd i samarbejde med brand manageren på tværs af hele IN-universet, samt sikre vores trafiktal er on point
  • Opsætning af nyhedsbreve
  • Planlægning, udarbejdelse og aktivering af indhold til vores sociale platforme (IG+FB+YouTube)
  • Udarbejde digitale markedsføringsaktiviteter, der sikrer, at vi når vores trafik- samt salgsmål.

 

Kompetencer og interesser:

  • Du elsker at skrive og sætter en dyd i at formulere dig korrekt
  • Har en god forståelse af SEO, og motiveres af at optimere de digitale tekster
  • Du er ekspert i formidling af redaktionelt indhold på alle digitale platforme og elsker at gå forrest med nye ideer og muligheder
  • Du har 1-2 års arbejdserfaring med digitale medier og elsker at lege med de forskellige formater
  • Du er initiativrig, udviklingsorienteret og holder dig ajour med de digitale trends og tendenser
  • Du er konkurrenceorienteret, og motiveres af at nå de fastlagte trafikmål og af konstant at øge brugernes engagement
  • Du har kendskab til Google Analytis og photoshop/indesign på brugerniveau
  • Du er samarbejdsorienteret, god til at give feedback og sikrer at synergierne med print optimeres
  • Du er en teamplayer, flittig, struktureret, engageret og omhyggelig
  • Du mestrer koordinering og at have flere bolde i luften, du er omstillingsparat og altid klar til at gribe en mulighed, når den viser sig
  • Det vil være en fordel hvis du er god til at tage billeder og kan filme og klippe små videoer til brug på sitet og sociale medier.

 

Arbejdsplads: Modemagasinet IN, Aller Media A/S, Havneholmen 33, 1561 København V.

 

Stillingstype: Fuldtidsstilling på 37 timer.

 

Kontakt:

Har du spørgsmål, kan du kontakte brandmanager Louise Silfverberg på louise.silfverberg@in.dk

 

Ansøgning:

Send din ansøgning via vores online rekrutteringssystem på www.aller.dk under jobs, eller klik på nedenstående link.

 

Bemærk, at vi kun modtager ansøgninger sendt via vores online rekrutteringssystem.

Ansøgningsfrist: 20. februar 2017

Om Aller Media A/S

Aller Medias A/S hovedaktiviteter er opdelt i tre forretningsområder:

  • Udgiverenhed med produktion og udgivelse af egne ugeblade og magasiner på print og digitale platforme.
     
  • Leisure med salg af rejser gennem selskaberne Nyhavn Rejser, Kulturrejser Europa og Nilles Rejser.
     
  • Medie Marketing services med produktion af kundemagasiner og medlemsblade samt salg af kommunikationsløsninger og rådgivning gennem Datagraf Communications, DG Media og Aller Client Publishing.

På udgiverområdet er Aller Media A/S den førende udgiver af magasiner og ugeblade i Danmark med en markedsandel på 71 pct. på ugeblade og 22 pct. på magasiner. I alt læser flere end 2.6 mio. danskere hver måned et af Aller Media A/S’ mere end 25 blade og magasiner.

Sideløbende med blad- og magasinproduktion øges indtægterne på de digitale og mobile platforme, og med knap 1.8 mio. månedlige brugere er Aller Media A/S nr. 6 på den digitale udgiverliste, som Danske Medier Research står bag.

I Danmark har Aller ca. 792 ansatte. Det danske Aller Media A/S er et datterselskab af Aller Holding A/S, som også har aktiviteter i Norge, Sverige og Finland. For yderligere information se www.aller.dk og www.allerholding.dk.