Webjournalist til SØNDAG

Kan du skrive engagerende DIGITALT indhold til SØNDAGs målgruppe?

 

Så har du nu muligheden for at blive del af en digital redaktion, der har ansvaret for Allers store digitale kvindeunivers, som bl.a. tæller brands’ne SØNDAG, femina, Q og Mama. Vi er i rivende udvikling og mangler en webjournalist til at varetage den daglige drift af primært SØNDAGs digitale kanaler.

 

Dine opgaver vil primært bestå i:

  • At skrive webartikler til søndag.dk
  • At redigere og versionere artikler til web
  • Daglig opdatering af SØNDAGs sociale medier
  • Samarbejde og koordinering med resten af den digitale redaktion samt med SØNDAGs printredaktion.

 

Det er derfor vigtigt, at du:

  • Kan skrive levende og engagerende digitalt indhold i flere formater - og ved, hvordan en artikel skal vinkles og en rubrik skrues sammen for at få kliks
  • Har god forståelse for og indlevelse i SØNDAGs målgruppe
  • Har erfaring med sociale medier og digital forretningsforståelse
  • Har stærke samarbejdsevner, godt humør og kan arbejde hurtigt og dynamisk.

 

Det er desuden et plus, hvis du har arbejdet med levende billeder.

 

Til gengæld kan vi love dig en arbejdsplads med alsidige opgaver, søde kolleger og gode muligheder for udvikling.

 

Kontaktperson:

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte digital chef, Emilie Dahm Reimar på emilie.dahm@aller.com eller tlf. 2543 0168.

 

Ansøgning:

Send din ansøgning via vores online rekrutteringssystem på www.aller.dk under “job”, eller klik på nedenstående link.

 

Stillingen er en 37 timers stilling med opstart hurtigst muligt.

 

Bemærk, at vi kun modtager ansøgninger sendt via vores online rekrutteringssystem.

 

 

 

Ansøgningsfrist: 24. september 2017

Om Aller Media A/S

Aller Medias A/S hovedaktiviteter er opdelt i to forretningsområder:

  • Udgiverenhed med produktion og udgivelse af egne ugeblade og magasiner på print og digitale platforme.
     
  • Medie Marketing services med produktion af kundemagasiner og medlemsblade samt salg af kommunikationsløsninger og rådgivning gennem Datagraf Communications, DG Media og Aller Client Publishing.

På udgiverområdet er Aller Media A/S den førende udgiver af magasiner og ugeblade i Danmark med en markedsandel på 71 pct. på ugeblade og 22 pct. på magasiner. I alt læser flere end 2.6 mio. danskere hver måned et af Aller Media A/S’ mere end 25 blade og magasiner.

Sideløbende med blad- og magasinproduktion øges indtægterne på de digitale og mobile platforme, og med knap 1.8 mio. månedlige brugere er Aller Media A/S nr. 6 på den digitale udgiverliste, som Danske Medier Research står bag.

I Danmark har Aller ca. 650 ansatte. Det danske Aller Media A/S er et datterselskab af Aller Holding A/S, som også har aktiviteter i Norge, Sverige og Finland. For yderligere information se www.aller.dk og www.allerholding.dk.