Brand Manager til Marketing

Har du en stærk digital baggrund? Og brænder du for Events & markedsføring? Så er du måske vores nye kollega.

 

Som Brand Manager i Marketing vil du få ansvaret for billetsalget til vores Event, herunder planlægningen og projektledelse ift. markedsføringen af de enkelte events. Du bliver en del af Brand Marketing som består af  12 dedikerede medarbejdere. Dine tætteste samarbejdspartnere er Brand Managers, chefredaktørerne på vores ugeblade og magasiner samt vores eventafdeling, Aller Live.

 

Jobbet

Som Brand Manager vil du drive og udvikle kampagner for vores forskellige events - ligefra ELLE Style Awards, FEMINA Kvindeløb til Dansk Top Prisen i Boxen. Planlægning er en essentiel del i jobbet, og kræver, at du har en holistisk tilgang til markedet.

 

Din profil

Du har en solid forståelse for digitale forretningsmodeller samt en velfunderet strategisk forståelse.

Det falder dig naturligt at forstå de forskellige målgrupper, og du bruger denne forståelse aktivt, når du udvikler marketing- og kampagneplaner for vores events. Du får desuden ansvaret for samarbejdet med vores billetsalgsudbydere. Du udfordrer samtidig gerne de mange stakeholders internt. Vi forventer endvidere, at du er:

  • Idérig, nytænkende og kreativ
  • Struktureret, systematisk og ansvarsfuld
  • Strategisk og operationelt tænkende
  • Energisk og fuld af gåpåmod

 

Din uddannelsesmæssige baggrund er cand.merc., og du har min. 2 års erfaring fra lignende job med et stærkt digitalt fokus – gerne på brand markedsføring og e-commerce.

 

Vi tilbyder

Et kreativt og innovativt miljø i et moderne mediehus på Havneholmen, og jobbet byder på en spændende og alsidig hverdag med mange gode udfordringer. Der er rig mulighed for faglige og personlige udviklingsmuligheder - du vil i dette job kunne præge og have indflydelse på din karriere.

 

Kontaktperson

For mere information om stillingen kontakt gerne marketingchef Morten Rud på T: 2090 1029.

 

Ansøgning

Du kan sende din ansøgning via vores online rekrutteringssystem på www.aller.dk under jobs eller klikke på nedenstående link.

 

Der vil løbende blive udvalgt kandidater, så send din ansøgning hurtigst muligt og senest søndag d. 20. maj 2018.

 

Bemærk venligst, at vi kun modtager ansøgninger sendt via vores online rekrutteringssystem.

Ansøgningsfrist: 20. maj 2018

Om Aller Media A/S

Aller Medias A/S hovedaktiviteter er opdelt i to forretningsområder:

  • Udgiverenhed med produktion og udgivelse af egne ugeblade og magasiner på print og digitale platforme.
     
  • Medie Marketing services med produktion af kundemagasiner og medlemsblade samt salg af kommunikationsløsninger og rådgivning gennem Datagraf Communications, DG Media og Aller Client Publishing.

På udgiverområdet er Aller Media A/S den førende udgiver af magasiner og ugeblade i Danmark med en markedsandel på 71 pct. på ugeblade og 22 pct. på magasiner. I alt læser flere end 2.6 mio. danskere hver måned et af Aller Media A/S mere end 25 blade og magasiner.

Sideløbende med blad- og magasinproduktion øges indtægterne på de digitale og mobile platforme, og med knap 1.8 mio. månedlige brugere er Aller Media A/S nr. 6 på den digitale udgiverliste, som Danske Medier Research står bag.

I Danmark har Aller ca. 650 ansatte. Det danske Aller Media A/S er et datterselskab af Aller Holding A/S, som også har aktiviteter i Norge, Sverige og Finland. For yderligere information se www.aller.dk og www.allerholding.dk.