Commercial Manager til Salg & Marked

Brænder du for at skabe kundekoncepter? Og er du stærk i partnerskaber med intuitive løsninger? Så har vi drømmejobbet til dig, som ønsker at præge Allers fremtidige kunderelationer.

 

I Salg og Marked arbejdes der blandt andet med abonnementløsninger og ”go-to-market” strategi. Aller står i en digital transformation, hvor forandringer og fornyelse præger hverdagen. Som Commercial Manager får du en strategisk rolle i vores abonnementteam, hvor vi kontinuerligt arbejder med at øge loyaliteten hos vores kunder. Afdelingen består af i alt 9 medarbejdere med fokus på abonnement og kundeloyalitet.

 

Jobbet:

Det vil have stor betydning, at vi hos Aller evner at betragte vores produkter gennem kundens øjne. Det er derfor essentielt, at du er god til at tænke ”outside in” og øge det strategiske fokus på abonnementer og den tilhørende kundeoplevelse. Du får rig mulighed for at sætte dit præg på vores fremtidige abonnementsforretning, med det formål at skabe højere tilfredshed for nye og eksisterende kunder. Du bliver en central figur i definitionen af nye markedsmodeller, og vi forventer, at du skaber udvikling gennem tæt samarbejde i teamet og med et skarpt blik for både det kommercielle område og kundens behov – eksempelvis igennem apps og andre digitale kanaler. Endvidere består jobbet i:

 

  • Værdiskabelse i hele værdikæden og ”på langs” af kunderejsen
  • Koordinering, opbygning og eksekvering af koncepter og abonnementer
  • Levering af input til den løbende udvikling og optimering af de tekniske systemer

 

Din profil:

Du har en baggrund som cand.merc. og er erfaren på det kommercielle område. Du har mindst fem års erfaring fra arbejdet med abonnementer – gerne fra en medie- eller televirksomhed. Du er ambitiøs, udadvendt og ikke bleg for at gå forrest og tage ansvar. Derudover er du:

 

  • Kommercielt tænkende og en god kommunikator
  • Interesseret i abonnementskoncepter og udvikling heraf
  • Skarp på tallene og forstår elementerne i P/L’en
  • Erfaren inden for salg
  • Erfaring med digitalisering af kunderejsen
  • Udadvendt og god til at skabe relationer
  • Drevet af tværgående samarbejde og nyder at skabe relationer
  • Struktureret, omhyggelig og ansvarlig – du følger dine projekter til dørs

 

Kontaktperson:

Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Salgsdirektør, Jesper Lylloff på tlf: 5069 3189.

 

Ansøgning:

Du skal sende din ansøgning og dit CV via vores online rekrutteringssystem på www.aller.dk under “job”, eller klik på nedenstående link.

 

Bemærk, at vi kun modtager ansøgninger sendt via vores online rekrutteringssystem.

Ansøgningsfrist: 6. august 2018

Om Aller Media A/S

Aller Medias A/S hovedaktiviteter er opdelt i to forretningsområder:

  • Udgiverenhed med produktion og udgivelse af egne ugeblade og magasiner på print og digitale platforme.
     
  • Medie Marketing services med produktion af kundemagasiner og medlemsblade samt salg af kommunikationsløsninger og rådgivning gennem Datagraf Communications, DG Media og Aller Client Publishing.

På udgiverområdet er Aller Media A/S den førende udgiver af magasiner og ugeblade i Danmark med en markedsandel på 71 pct. på ugeblade og 22 pct. på magasiner. I alt læser flere end 2.6 mio. danskere hver måned et af Aller Media A/S mere end 25 blade og magasiner.

Sideløbende med blad- og magasinproduktion øges indtægterne på de digitale og mobile platforme, og med knap 1.8 mio. månedlige brugere er Aller Media A/S nr. 6 på den digitale udgiverliste, som Danske Medier Research står bag.

I Danmark har Aller ca. 650 ansatte. Det danske Aller Media A/S er et datterselskab af Aller Holding A/S, som også har aktiviteter i Norge, Sverige og Finland. For yderligere information se www.aller.dk og www.allerholding.dk.