Åbnet igen: Social media manager til femina, mama & Psykologi (barselsvikariat)

Vil du lave det fedeste sociale indhold til danske kvinder?

 

Så har du nu muligheden for at blive del af den digitale redaktion, der har ansvaret for Allers store digitale kvindeunivers – samlet på femina.dk. Vi mangler en social media manager til at varetage flere af vores sociale kanaler samt skrive mindre artikler og tekster til vores digitale univers.

 

Om dig:

Du har professionel erfaring med sociale medier (særligt FB og IG), og du får et kick ud af at holde dig opdateret på nye features, algoritmeændringer og analyse. Du elsker livsstilsjournalistik, du er nysgerrig og ved, hvad der rører sig på blogs, instagramprofiler, podcasts og andre medier til kvinder.

Du kan skrive, og du ved, hvordan man laver en ”clickable” rubrik, en humoristisk posttekst og artikler i et let og fængende sprog. Endvidere har du en høj æstetisk sans, et skarpt visuelt blik og en opsøgende og idérig profil.

 

Hvis du desuden har erfaring med Pinterest og Youtube, er det et plus. Det samme er øvrige digitale kompetencer. Du er muligvis journalist eller har en anden uddannelse inden for medier og/eller længere erhvervserfaring fra den digitale medieverden.

 

Til gengæld kan vi love dig en arbejdsplads med dygtige kolleger at sparre med, høj faglighed, alsidige opgaver og grin, du kan mærke i maven.

 

Kontaktperson:

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Digital chef, Emilie Dahm Reimar på emilie.dahm@aller.com

eller mobil 2543 0168.

 

Ansøgning:

Interesseret? Skynd dig at sende dit CV og en kort ansøgning via vores online rekrutteringssystem på www.aller.dk under “job”, eller klik på nedenstående link.

 

Stillingen er et barselsvikariat på 37 timer ugentligt med opstart fra 1. december 2018 til og med 30. november 2019.

 

 

Bemærk, at vi kun modtager ansøgninger sendt via vores online rekrutteringssystem.

 

 

Ansøgningsfrist: 21. oktober 2018

Om Aller Media A/S

Aller Medias A/S hovedaktiviteter er opdelt i to forretningsområder:

  • Udgiverenhed med produktion og udgivelse af egne ugeblade og magasiner på print og digitale platforme.
     
  • Medie Marketing services med produktion af kundemagasiner og medlemsblade samt salg af kommunikationsløsninger og rådgivning gennem OTW, DG Media og Aller Client Publishing.

På udgiverområdet er Aller Media A/S den førende udgiver af magasiner og ugeblade i Danmark med en markedsandel på 71 pct. på ugeblade og 22 pct. på magasiner. I alt læser flere end 2.6 mio. danskere hver måned et af Aller Media A/S mere end 25 blade og magasiner.

Sideløbende med blad- og magasinproduktion øges indtægterne på de digitale og mobile platforme, og med knap 1.8 mio. månedlige brugere er Aller Media A/S nr. 6 på den digitale udgiverliste, som Danske Medier Research står bag.

I Danmark har Aller ca. 650 ansatte. Det danske Aller Media A/S er et datterselskab af Aller Holding A/S, som også har aktiviteter i Norge, Sverige og Finland. For yderligere information se www.aller.dk og www.allerholding.dk.