Programmatic Specialist til Aller Analytics

Syntes du at 1st party data er den bedste slags data? Og er den Teknologiske del af Marketing er det sjoveste for dig?

Så har vi en spændende mulighed for dig i Aller Media.

Om jobbet

Som Programmatic Specialist får du en central rolle i optimeringen af vores programmatiske platforme og sikrer, at de kommercielle og tekniske muligheder fungerer optimalt. Du vil få en unik mulighed for at arbejde med både buy and sell siderne af programmatic inventar. Du får mulighed for at lege med et væld af værktøjer, heriblandt Google Ad Manager, DV360, Adform, Appnexus og GTM.

Du vil få arbejdsplads hos Aller Media på Havneholmen og blive en del af et sjovt, kreativt og dynamisk team. Opgaverne er centreret omkring programmatic/automatiseret mediesalg og du vil være med til at bidrage med idéer til nye koncepter.

Dine primære ansvarsområder:

  • Håndtering og forbedring af Programmatic inventar
  • Programmatic Trading
  • Header Bidding solutions
  • Ad ops
  • Yield Optimization
  • Digitalt mediesalg

Din profil og erfaring

Som Programmatic Specialist ser vi, at du har erfaring med køb og salg af annoncer fra lignende stillinger. Der er flere forskellige uddannelsesmæssige indgange til dette job. Vi ser dog, at du minimum har en mellemlang videregående uddannelse. Det vigtigste er dog at du er nysgerrig og interesser dig for teknologi og har arbejdet i feltet i minimum 1 år.  

Derudover ser vi gerne, at du:

  • Har en god portion energi og drive
  • Motiveres af at optimere og udvikle et teknisk produkt
  • Er proaktiv og nysgerrig

Kontakt

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Lise Kammersgaard på T: 50761542.

Ansøgning

Du kan sende din ansøgning og dit CV via vores online rekrutteringssystem på www.aller.dk under “job”, eller klik på nedenstående link.

Bemærk, at vi kun modtager ansøgninger sendt via vores online rekrutteringssystem.

 

Ansøgningsfrist: 24. februar 2019

Om Aller Media A/S

Aller Media er et moderne og innovativt mediehus, der hver måned leverer indhold og underholdning til læsere og brugere i hele Norden.

Faktisk er vi den førende udgiver af magasiner og ugeblade i Norden, mens vi i Danmark alene har en markedsandel på ugeblade på 71 % og ca. 800.000 magasinlæsere. I alt læser 2,2 millioner danskere med hver måned i en af vores titler og 2,1 millioner bruger et af vores digitale universer.

Hver eneste måned er vi i kontakt med 1,5 millioner kvinder på print og 1,4 millioner digitalt. Og vi har foretaget et af de mest omfattende kvindestudier i Danmark. Derfor er vi heller ikke bange for at sige, at: Vi ved mest om kvinder.Vores mange magasiner, som bl.a. IN, ELLE og SPIS BEDRE, inspirerer og underholder primært kvinder med bl.a. mode, sundhed, livsstil, bolig og mad.

Og så kan alt vores indhold selvfølgelig også læses online på vores brands hjemmesider, sociale medier og ikke mindst i vores streamingtjeneste Pling, hvor vi har samlet over 100 danske og internationale ugeblade og magasiner, som kan læses, alt det du vil, for et lavt månedligt beløb. F.eks. Time, The New Yorker, Vanity Fair og mange andre.