Kundeservice søger ny medarbejder

Til vores unge, friske team i kundeservice søger vi lige nu en ny medarbejder, så hvis du vil tale med de ALLER bedste abonnementskunder, så læs lige med her!

 

Glimt i øjet? Tjek!

Nyder at tale med alle typer kunder? Tjek!

Gode salgsevner? Tjek!

 

Om jobbet

Opgaverne som kundeservicemedarbejder er primært fokuseret på at besvare og servicere indgående opkald fra vores abonnenter med fokus på salg og fastholdelse. Vores fokus er på salget, i alt hvad vi gør og er en vigtig del af vores hverdag – uden at glemme den eminente service.

 

Din profil

Det er et krav, at du har erfaring indenfor enten telemarketing, opsøgende salg eller en kundeservicefunktion med fokus på salg. Du er vant til at arbejde selvstændigt, systematisk og struktureret, samtidig med, at du har lysten til også at udføre mere rutinemæssige opgaver. Du er udadvendt og har flair for salg.

Du bevarer overblikket i en travl hverdag og er en teamplayer. Vi forudsætter, at du har helt styr på anvendelse af en PC samt Office-pakken og har flair for at sætte dig ind i nye IT-systemer. Vi forventer desuden, at du:

  • Besidder et udpræget sælgergen
  • Forstår at behovsafdække kunden
  • Kan afvikle telefonopkald hurtigt og sikkert
  • Er problemløsende og serviceminded
  • Bevarer overblikket i travle perioder

 

Kontaktperson

Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Kundeservicechef, Sannie Skaaning på T: 28720404.

 

Ansøgning

Du skal sende din ansøgning og dit CV via vores online rekrutteringssystem på www.aller.dk under “job”, eller klik på nedenstående link.

 

Bemærk, at vi kun modtager ansøgninger sendt via vores online rekrutteringssystem.

Ansøgningsfrist: 22. marts 2019

Om Aller Media A/S

Aller Media er et moderne og innovativt mediehus, der hver måned leverer indhold og underholdning til læsere og brugere i hele Norden.

Faktisk er vi den førende udgiver af magasiner og ugeblade i Norden, mens vi i Danmark alene har en markedsandel på ugeblade på 71 % og ca. 800.000 magasinlæsere. I alt læser 2,2 millioner danskere med hver måned i en af vores titler og 2,1 millioner bruger et af vores digitale universer.

Hver eneste måned er vi i kontakt med 1,5 millioner kvinder på print og 1,4 millioner digitalt. Og vi har foretaget et af de mest omfattende kvindestudier i Danmark. Derfor er vi heller ikke bange for at sige, at: Vi ved mest om kvinder.Vores mange magasiner, som bl.a. IN, ELLE og SPIS BEDRE, inspirerer og underholder primært kvinder med bl.a. mode, sundhed, livsstil, bolig og mad.

Og så kan alt vores indhold selvfølgelig også læses online på vores brands hjemmesider, sociale medier og ikke mindst i vores streamingtjeneste Pling, hvor vi har samlet over 100 danske og internationale ugeblade og magasiner, som kan læses, alt det du vil, for et lavt månedligt beløb. F.eks. Time, The New Yorker, Vanity Fair og mange andre.