Kan du skabe kundekoncepter? Er du stærk analytisk og tænker strategisk? Og vil du præge Aller Medias fremtidige abonnementsforretning? Vi søger en Commercial Manager til vores B2C team i Salg & Marked, der skal være med til at udvikle og optimere vores strategi.
Om Salg & Marked
I Salg og Marked arbejdes der blandt andet med abonnementsløsninger og ”go-to-market” strategier. Aller står i en digital transformation, hvor eksisterende arbejdsprocesser bliver udfordret og forbedret. Som Commercial Manager får du en strategisk rolle i vores abonnementsteam, hvor vi kontinuerligt arbejder med at øge loyaliteten hos vores kunder. B2C afdelingen består af 11 medarbejdere foruden Kundeserviceteamet og har fokus på abonnementer og kundeloyalitet.
Om jobbet
Vi betragter vores produkter gennem kundernes øjne, derfor tænker du ”outside in” for at øge vores strategiske fokus på kundeoplevelsen. Dine primære ansvarsområder omhandler:
- Udvikle kundebasen på en bred portefølje bestående af ugeblade og magasiner
- Udvikle og vedligeholde offers, herunder pris samt eventuel hvervegave
- Sikre prisstruktur på tværs af salgskanaler og brands
- Tæt dialog og koordinering med marketing og retail
- Kommerciel vurdering af nye tiltag på produkt samt løbende evaluering af eksisterende brands og tillæg
I stillingen får du rig mulighed for at have indflydelse på udviklingen af det kommercielle område, herunder hvordan vi tilgår markedet med vores mange produkter og brands. Du får desuden ansvaret for at identificere udviklingsområder og optimere eksisterende processer, hvilket sker gennem et tæt samarbejde på tværs af organisationen.
Din profil
Som Commercial Manager med ansvar for magasiner og ugeblade, spiller du en central rolle for at skabe og udvikle forretningen. Du er derfor selvkørende, tager initiativ og sætter en stor ære i at udføre dit arbejde grundigt. Vi søger desuden en, som:
- er kreativ, nysgerrig og modig til at afprøve nye tiltag og udfordre eksisterende arbejdsprocesser
- har erfaring med udvikling af kundekoncepter og abonnementsforretninger
- tænker strategisk og har fokus på opnå dine mål
- kan samarbejde med flere interessenter
- har gode kommunikative evner
- er opsøgende
Det er en fordel, hvis du har erfaring med abonnementssalg, gerne fra en publiceringsvirksomhed, ligesom det er den fordel, hvis du tidligere har gennemgået en transformation fra print til digital.
Vi tilbyder:
- kontorplads i flotte rammer på Havneholmen med vand på begge sider af Aller Huset
- medarbejderfordele såsom massage, vin-, golf- og kunstklubber
- en god sundhedsforsikring
- en lækker frokostordning
- løn efter kvalifikationer
Kontaktperson
Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Salgsdirektør, Jesper Lylloff på tlf: 5069 3189.
Ansøgning
Da vi ønsker stillingen besat hurtigst muligt, gerne med opstart 1/1-2019 eller snarest derefter, bedes du sende din ansøgning allerede i dag. Vi indkalder løbende til samtale.
Du skal sende din ansøgning og dit CV via vores online rekrutteringssystem på www.aller.dk under “job”, eller klik på nedenstående link. Deadline er den 15. december 2019.
Bemærk, at vi kun modtager ansøgninger sendt via vores online rekrutteringssystem.
Ansøgningsfrist: 15. december 2019