Special Events Sales Manager søges til ALIVE A/S

 

Vi har en unik mulighed frem til 31. august 2021, hvis du har et bredt netværk, stor kundeportefølje og en passion for sportevents (for den rigtige kandidat kan der være mulighed for fastansættelse efter endt projekt). Vi tilbyder dig at være en del af en ”Once in a lifetime” sportsbegivenhed. Du skal være salgspersonen, der med stort selvstændigt drive skaber og sikrer salgsmulighederne hos B2B kunder på nationalt og nordisk plan.

 

Vi søger en ny kollega, der nemt og gerne hurtigt, kan træde ind i en meget opsøgende salgsrolle. Du vil blive tilknyttet et dedikeret projektteam, hvor din rolle vil være at sikre B2B- kunder, der ønsker at engagere og afholde events i forbindelse med en stor kommende sportsbegivenhed. Der er derfor brug for, at du har erfaring med B2B-salg, er stærk på telefonen og har lyst til at kaste dig ud et hæsblæsende eventyr de kommende 16 måneder.

 

Om jobbet og dig

Som Sales Manager af B2B Sales i ALIVE A/S får du ansvaret for at drive og udvikle salget af B2B-events målrettet et specifikt projekt og være med til at udvikle og sætte dit præg på vores nye medlemsklub, der også vil være i relation til projektet. Du vil få rig mulighed for at sætte dagsorden for din egen hverdag, hvorfor stillingen kræver en stor grad af selvstændighed.

 

For at komme i betragtning til jobbet skal du kunne dokumentere, at du har et stærkt relevant netværk og at du sikrer resultater på den korte og mellemlange bane samt at du har minimum 5 års erfaring fra lignende stillinger.

 

Dine opgaver indbefatter bl.a. at:

  • Definere nye potentielle kunder og opsøge disse
  • Op- og udbygge egen kundeportefølje med fokus på B2B-events
  • Sikre et højt kvalitetsniveau med øje på detaljerne i hvert af salgets aspekter

 

Dine kernekompetencer ligger indenfor salg af B2B-events og/eller erhvervsklubber. Du er målbevidst, tager initiativ og sikrer, at opgaverne bliver udført rigtigt og indenfor den givne deadline. Du er en skarp kommunikator, har en god kommerciel forståelse og et stort drive.

 

Om ALIVE

ALIVE A/S er et selvstændigt eventbureau, ejet af Aller Media A/S, nordens førende udgiver af magasiner og ugeblade. ALIVE A/S er et kreativt eventbureau, der leverer 360 graders eventoplevelser. Du bliver en del af et meget erfarent team på 10 friske og kreative kollegaer, som alle har stor erfaring fra nationale og internationale events. ALIVE leverer events indenfor sport, messer, konferencer, awardshows, firmafester, produktlanceringer – og alt derimellem.

Vi er et bureau i vækst med høje fremtidige ambitioner. Læs mere på https://www.alive.dk/ .

 

Vi tilbyder:

  • Løn- og ansættelsesforhold efter kvalifikationer
  • Pensions- og sundhedsordning
  • Et flot kontormiljø på Havneholmen 33, København V.
  • Højt til loftet og virkelig gode kollegaer

 

Kontakt

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte vores Director of B2B Sales, Lise Sparre Milandt på T: +45 42403665 / lise@alive.dk

 

Ansøgning

Er du interesseret? Stillingen er åben og besættes, når den rette kandidat er fundet.

Vi holder samtaler løbende, så send allerede i dag dit CV og en ansøgning via vores online rekruttingssystem på www.aller.dk under "Karriere" eller ved at klikke på nedenstående link.

 

Bemærk, at vi kun modtager ansøgninger sendt via vores online rekrutteringssystem.

Application Deadline: Sunday, February 23, 2020

Aller Media A/S

Aller Media is the leading publisher of magazines and newspapers in the Nordic region with a weekly circulation of approx. 3.2 million copies.

In Denmark we have a weekly circulation of approx. 700.000 copies. More than 2 million out of 5 million Danes read one of Allers publications every week. Aller Media is a modern innovative media house located at “Havneholmen” in Copenhagen very close to the city center.