Genopslag: SEM Specialist til Allers Digital HUB

Motiveres du af performanceoptimering, SEM og masser af ansvar og udvikling? Så er stillingen som SEM specialist hos Aller Media måske det næste skridt i din karriere.

 

Om stillingen

Som SEM specialist styrer du Aller Medias Paid Search kampagner på tværs af alle Allers brands. Det er dit ansvar at eksekvere, drive og udvikle området med alt, hvad der hører til af planlægning af kampagner, budstrategier, idéudvikling, søgeordsanalyser og rapportering. Det forventes derfor, at du har mindst 2 års erfaring med SEM/Google Ads og kan være selvkørende fra start. Vi forventer, at du er analytisk anlagt, er interesseret i og god til de tekniske aspekter af SEM og selvstændigt kan planlægge og eksekvere f.eks. et RROI abonnements-spor og forstår, hvordan man kan arbejde med feedløsninger. Du får en bred kontaktflade i Aller huset, hvor du i særdeleshed vil samarbejde med marketing og de enkelte brand managers samt den SEO-ansvarlige.

 

Din profil

Din teoretiske baggrund er ikke så vigtig, men det er afgørende, at du har solid erfaring med SEM og Adwords fra en lignende stilling, og har lysten til at gribe stafetten og arbejde målrettet med at etablere et velfungerende og effektivt SEM set-up. Du kommer evt. fra en lignende stilling på bureau eller brand-siden, og er klar til at tage udfordringen op med en meget selvstændig stilling, hvor du kan tage din erfaring i brug og få mere ansvar. Det vil være en fordel at have arbejdet med abonnements-løsninger tidligere. Derudover:

  • behersker du engelsk i skrift og tale
  • har erfaring med adwords, og særligt de mere tekniske elementer i SEM-arbejdet
  • har lysten og viljen til også at arbejde med andre performance-discipliner
  • kan navigere i et set-up med mange stakeholders og sikre fokus på den optimale performanceløsning.

 

Desuden har du en eksekverende tilgang til opgaver med et innovativt fokus og er:

  • en team-player
  • detaljeorienteret, struktureret og processtyret
  • i besiddelse af højt drive, er positiv og viser fremdrift.

 

Om teamet

Du bliver en del af Aller Media’s Digital HUB, som er en digital enhed, der blandt andet håndterer det kommercielle indkøb på tværs af Programmatic, Paid Social, Native og Paid Search. Teamet består yderligere af specialister indenfor ad-tech og ad-ops. Digital HUB er en afdeling i vækst med en spændende fremtid. Der er fokus på optimering og performance, som skal være med til at sikre Aller Medias digitale vækst. Du bliver en del af et dedikeret team, som i fællesskab arbejder for at løfte niveauet for Allers digitale, kommercielle løsninger og investeringer. Ansvarsområdet og arbejdsopgaverne for teamet dækker såvel det strategiske som det operationelle spektrum, og der håndteres alt fra ad-op, ad-tech, programmatic og affiliate. Desuden bidrager vi til at definere Allers fremtidige digitale strategi samlet set.

 

Ansøgning

Lyder stillingen interessant? Send din ansøgning via vores online rekrutteringssystem på www.aller.dk under “job”, eller klik på nedenstående link. Opslaget fjernes, når den rette kandidat er fundet, så send din ansøgning hurtigst muligt.

 

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Eva Hornshøj Hansen på T: +45 26707561.

 

Bemærk, at vi kun modtager ansøgninger sendt via vores online rekrutteringssystem.

Aller Media A/S

Aller Media is the leading publisher of magazines and newspapers in the Nordic region with a weekly circulation of approx. 3.2 million copies.

In Denmark we have a weekly circulation of approx. 700.000 copies. More than 2 million out of 5 million Danes read one of Allers publications every week. Aller Media is a modern innovative media house located at “Havneholmen” in Copenhagen very close to the city center.