Teamlead til BI team – Aller Media A/S

Der er du jo – vores nye teamlead til vores nordiske BI team!

 

Savner du muligheden for at påvirke BI udviklingen i et af nordens største medie huse og vil du tage det næste skridt i din BI-karriere? Så er det her jobbet for dig.

 

Vi søger en leder til vores BI team, der pt. består af fire udviklere og snart udvides til fem.

Teamet er etableret som en del af Aller IT sidste år og arbejder på nordisk plan med at udvikle løsninger til analyse og rapportering indenfor finans, salg og kundeanalyser.

Teamet mangler en, der kan hjælpe med at styre leverancer og stakeholders i et komplekst set-up, hvor der både leveres løsninger til lokale Aller selskaber i de nordiske lande, men også løsninger på koncernniveau.

Dit engagement og din evne til at kommunikere med både stakeholders og leverandører samt din evne til at være nærværende overfor dit team vil definere din succes. Yderligere vil evnen til at balancere mellem lokale løsninger og en konsolidering på teknisk og forretningsmæssigt koncernniveau være vigtig.

 

Om jobbet

Du får ansvar for den daglige ledelse af fem udviklere, der arbejder med BI løsninger på nordisk plan. Du skal sikre at leverancer og prioritering er i tråd med forretningsprioritering og du skal være med til at drive BI udviklingen fremad i samarbejde med forretningen, teamet og arkitekter.

Du er ansvarlig for at kommunikere med stakeholders i forretningen, styre leverandører og i samarbejde med teamet og resten af Aller IT at sikre, at de rigtige løsninger leveres stabilt og rettidigt. Du vil yderligere få muligheden for at påvirke BI og datastrategien i Aller.

 

Teamet er placeret i Aller IT i området Application and Integration Delivery, hvor udvikling og applikationsdrift af Allers forretningsløsninger er placeret.

 

Om Dig

Du har erfaring fra en lignende stilling som f.eks. BI Manager eller BI Architect og har arbejdet med BI og datawarehouseløsninger i minimum fem år. Du har erfaring med Microsoft-stakken af BI og datawarehouse teknologier og både on-prem og Azure er ikke nyt for dig. Du har en solid erfaring med at styre både interne stakeholders og eksterne leverandører og vant med at skulle prioritere mellem opgaver indenfor både drift og udvikling.

Du er struktureret og driver opgaver og løsninger fremad med et brændende ønske om at levere hurtigt og gnidningsfrit og du baserer dine leverancer på Agile, Scrum og DevOps rammeværk. Du tager ansvar for opgavers løsninger og kan godt lide at være hands-on på enkelte leverancer – og så er du positiv og besidder et godt humør.

 

Vi tilbyder:

  • Ansættelse i en modig og farverig virksomhed
  • Et spændende job med gode muligheder for at vokse med opgaven
  • Løn efter kvalifikationer
  • Gode faglige og personlige udviklingsmuligheder
  • Fokus på medarbejdertrivsel og attraktive medarbejdertilbud

 

Kontaktperson

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Head of Application and Integration Thomas Ørsted på telefon: 52 21 27 14.

 

Ansøgning

Send din ansøgning via vores online rekrutteringssystem på www.aller.dk under jobs, eller klik på nedenstående link. Der vil løbende blive udvalgt kandidater og afholdt samtaler, så send din ansøgning hurtigst muligt. Vi lukker opslaget, når den rette kandidat er fundet.

 

Bemærk, at vi kun modtager ansøgninger sendt via vores online rekrutteringssystem.

Aller Media A/S

Aller Media is the leading publisher of magazines and newspapers in the Nordic region with a weekly circulation of approx. 3.2 million copies.

In Denmark we have a weekly circulation of approx. 700.000 copies. More than 2 million out of 5 million Danes read one of Allers publications every week. Aller Media is a modern innovative media house located at “Havneholmen” in Copenhagen very close to the city center.