AdOps Specialist til Allers Digital HUB

Vil du være med til at drive en central digital udvikling i et af Danmarks største mediehuse? Vi er godt på vej på vej ind i en udvikling fra at være en print-fokuseret publicist til at være en en omnichannel publist, og i den sammenhæng leder vi efter endnu en dygtig digital specialist til vores adops / adtech team.

 

Til denne stilling leder vi efter en teknisk kompetent og service-minded ad-ops specialist, der skal stå for banner- og video performance på vores mange sites samt sparre med vores dygtige sælgere omkring mulige kampagne set-ups og løsninger.

Du bliver en del af en dynamisk og fremadstormende afdeling med store mål og stor dedikation i en organisation, der satser stort på digital vækst. Lyder det som noget for dig, så læs mere her. Vi vurderer løbende ansøgningerne, og vil tage opslaget ned, når den rette kandidat er fundet. Da vi overgår til et nyt rekrutteringssystem den 30/11 er der dog sat en frist på. Vi slår stillingen op via det nye system, hvis det er nødvendigt.

Om stillingen

Som AdOps Specialist i Allers Digital HUB arbejder du på tværs af Aller Medias brands digitalt.

Du har ansvaret for håndteringen af vores digitale kampagner i Googles tech stack. Du har derudover ansvaret for at supportere vores salgsafdeling, både med forecasting, opsætning, afvikling og rapportering på kampagner samt troubleshooting.

Din profil

Vi forventer, at du er fagligt godt klædt på og går til arbejdet med nysgerrighed, ihærdighed og en ambition om at drive en udvikling indenfor ad-Ops-området sammen med dit team. Vi forventer, at du har minimum to års erfaring med kampagnehåndtering i Googles tech stack, og at du kan tale og skrive på engelsk, også med udenlandske samarbejdspartnere.

Vi lægger derudover vægt på, at du har evner indenfor troubleshooting, og at du evner at se løsninger i stedet for forhindringer – også når teknikken driller og et teknisk overblik, som kan udfordre status quo er et godt udgangspunkt.

Arbejdsopgaverne er fokuseret i og omkring vores digitale annonceplatform(e). I stillingen vil du bl.a. komme til at:

  • opsætte, koordinere, monitorerer og optimere digitale kampagner
  • sparre aktivt med salgsteamet
  • yde en god service til kunder, også med teknisk support
  • proces- og platformsoptimere i samarbejde med vores Ad Tech-specialister
  • troubleshoote og afrapportere
  • erfaring fra udgiver/publisher siden er et plus.

 

 

Om teamet

Du bliver en del af et dedikeret AdOps & Ad-Tech team på i alt 4 kollegaer som i fællesskab arbejder for at løfte niveauet for Allers digitale kommercielle løsninger og investeringer. Ansvarsområdet og arbejdsopgaverne for teamet dækker såvel det strategiske som det operationelle spektrum, og der håndteres alt fra ad-ops, ad-tech, programmatic og affiliate. Desuden bidrager vi til at definere Allers fremtidige digitale strategi samlet set.

Digital HUB består yderligere af specialister indenfor kommercielle indkøb på tværs af Programmatic, Paid Social, Native og Paid Search. Digital HUB går en spændende fremtid i møde. Der er fokus på optimering og performance, som skal være med til at sikre Aller Medias digitale vækst fremadrettet.

Ansøgning

Du kan sende din ansøgning via vores online rekrutteringssystem på www.aller.dk under ’Karriere’ eller ved at klikke på nedenstående link. Der vil løbende blive udvalgt kandidater, så send din ansøgning hurtigst muligt.

 

Du kan kontakte Ad Tech Manager, Christina Krongaard Ustrup på christina.krongaard@aller.com eller tlf. +45 5076 1450, hvis du vil vide mere om stillingen, teamet eller koncernen.

 

Bemærk venligst, at vi kun modtager ansøgninger sendt via vores online rekrutteringssystem.

Application Deadline: Monday, November 23, 2020

Aller Media A/S

Aller Media is the leading publisher of magazines and newspapers in the Nordic region with a weekly circulation of approx. 3.2 million copies.

In Denmark we have a weekly circulation of approx. 700.000 copies. More than 2 million out of 5 million Danes read one of Allers publications every week. Aller Media is a modern innovative media house located at “Havneholmen” in Copenhagen very close to the city center.