Vis at du er et levende firma!
Vis, at du er et firma, hvor tingene sker. Her er mit primære mål ikke at prale af, hvor godt det går med virksomheden, men måske prøve at præsentere virksomheden lidt mere personligt.
Eksempler på emner kan være:
-Præsentation af nye medarbejdere
-Opdateringer fra sociale begivenheder -(mandagsmøde, kick-off, fredagskaffe osv.)
-Stærk ydelse, har nogen hold afsluttet et projekt? tag et billede, skriv et par linjer. -Involver og vær opmærksom på dit team.
-Formålet her er at vise, at du investerer i dit team, at du er interesseret i dine medarbejdere.
På samme tid giver dine medarbejdere en naturlig mulighed for at dele virksomhedsnyheder på sociale medier.
Dette er en kanal, der potentielt kan nå dine kollegers gamle kolleger, studere venner osv.
BEMÆRK: Bloggen er en valgfri funktion
BEMÆRK 2: Du behøver ikke at opdatere en blog så ofte som du tror. 3-4 gange om året er godt nok. Noget er bedre end intet.